Verjaardag(en) - Reisverslag uit Roseville, Verenigde Staten van jeroen gea lasse annelie - WaarBenJij.nu Verjaardag(en) - Reisverslag uit Roseville, Verenigde Staten van jeroen gea lasse annelie - WaarBenJij.nu

Verjaardag(en)

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen gea lasse annelie

06 Mei 2012 | Verenigde Staten, Roseville

Eind april, begin mei is een drukke verjaardag maand bij ons in de familie. De afgelopen dagen hebben we dus behoorlijk wat af-geskyped en gebeld met Nederland. Ondanks de afstand toch een leuke manier om even bij de feestjes aanwezig te zijn en natuurlijk helpen kaartje2go en Bol.com ook goed mee om aan de verjaardag toch de juiste aandacht te schenken. Maar natuurlijk hadden we deze week graag bij de eerste verjaardag van ons neefje Teun geweest. Precies een Jaar geleden was ik op bezoek bij de bank in California toen ik hoorde dat hij geboren was. Nu een jaar later wonen we hier.
Er is veel gebeurt in dat afgelopen jaar. Het zijn soms kleine momenten waarop je je dat realiseert. Zo stond ik zaterdagochtend om 8.00 uur op de tennisbaan, voor een competitiewedstrijd. Opeens zag ik dat er palmbomen en een ijsblokjes machine naast de baan stonden. Dat was zo'n klein momentje dat je je realiseert dat het hier toch echt anders is. Overigens heb je die ijsmachines hier wel echt nodig! De temperatuur is behoorlijk aan het stijgen en dan wil je tussen de games wel even wat kouds drinken.

Vrijdag ontdekten we dat er een nadeel zit aan de automatische garage deuren die we hier hebben. Het is natuurlijk geweldig dat je op een knopje drukt en dat de deuren dan open gaan. Maar afgelopen vrijdag gebeurde dat even niet. En dat natuurlijk net op een moment dat dat heel vervelend was. Gea stond op het punt om met Lasse naar het kinderfeestje van Sven te gaan. Ze moesten er op tijd zijn want er werd ge-lasergamed. En net op de dag dat ik besloten had eens met de fiets naar mijn werk te gaan..... stonden er dus twee auto's binnen. en de deuren gingen echt niet meer open. Stress in de tent dus. Er bleek een veer gebroken te zijn. Nog diezelfde middag werd het weer gemaakt. Gelukkig was de vader van Sven zo aardig om Lasse nog even op te halen eind goed al goed, en Lasse had een geweldig feest!

Vandaag hebben we mijn verjaardag gevierd. Heerlijk buiten in de zon. Een zwembad vol kinderen en een mix van Nederlandse collega's en Amerikaanse buren. Buitengewoon geslaagde dag, en alle Twitter en Facebook felicitaties, gecombineerd met de Skype en telefoon gesprekken, maakte het een onvergetelijke 41 ste! Op naar de 42ste!

• 07 Mei 2012 - 17:48

Karin Niemantsverdriet:

Hoi Jeroen wij kennen elkaar niet persoonlijk maar via de verhalen van Gea maar vanaf hier Van harte gefeliciteerd.. wat een mooie en bijzondere ervaringen hebben jullie daar.. op naar het huis met de veranda ;-) Groeten ook aan Gea.

• 09 Mei 2012 - 05:12

Gea:

hoi karin, weet je zeker dat niet een camper bedoelde ;-)
    groetjes gea