Back in the USA - Reisverslag uit Roseville, Verenigde Staten van jeroen gea lasse annelie - WaarBenJij.nu Back in the USA - Reisverslag uit Roseville, Verenigde Staten van jeroen gea lasse annelie - WaarBenJij.nu

Back in the USA

Door: Gea

Blijf op de hoogte en volg jeroen gea lasse annelie

15 Juli 2012 | Verenigde Staten, Roseville

We zijn terug in de zon. Het weer in Roseville is hetzelfde als toen we vertrokken. Volop zon !

Het was een warm weerzien met familie en vrienden in Nederland. Omdat we terug kwamen in onze huis in Rijen konden we voor een deel ons 'oude leven' zomaar een maandje oppakken. Er stonden bij thuiskomst wel 3 bossen bloemen, een aantal kaarten en een doos Hollandse boodschappen voor ons klaar van vrienden, buren en familie! Lasse was in no time weer aan het spelen met z'n vrienden, alsof we niet weg waren geweest.
In de eerste week heeft Lasse meegedraaid in zijn oude klas. Mijn ouders zagen we die week dagelijks, zij zaten in een stacaravan op de camping in Rijen. Daarna zijn de kinderen een weekje gaan kamperen met Jeroen's ouders in Ommen. Ik ben die week met m'n oude voetbalteam naar Portugal op vakantie geweest. Luxer wordt het niet! Jeroen was een week na ons naar Nederland gekomen. Hij moest eerst nog werken in de VS en daarna in Nederland. De laatste anderhalve week waren we met z'n viertjes en hadden we tijd om af te spreken met vrienden in de buurt en voorlopig weer afscheid te nemen van familie. We hebben lang niet iedereen kunnen zien, maar dat komt vast een volgenden keer wel weer.

Nu zijn we weer in onze andere thuis, we hebben de luxe van twee thuizen, zo voelt het tenminste.