Vakantie - Reisverslag uit Roseville, Verenigde Staten van jeroen gea lasse annelie - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Roseville, Verenigde Staten van jeroen gea lasse annelie - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: Gea/Jeroen

Blijf op de hoogte en volg jeroen gea lasse annelie

18 Juni 2012 | Verenigde Staten, Roseville

Lasse`e school jaar zit er op. Hij heeft succesvol de 2e grade(groep4s) afgerond. We zijn erg trots op hoe goed hij de afgelopen maanden engels heeft leren spreken, lezen en schijven. Zijn rapport stond vol met complimenten, hij was er zelf ook wel tevreden over.... De laatste week stond zijn school ook al in het teken van de vakantie, veel leuke dingen en steeds minder in de klas.
Eind augustus begint hij weer. Op de vraag in welke klas hij terecht kwam, kon hij geen antwoord geven het blijkt dat 1 dag voordat de school weer begint de klassen indeling op het raam van de school hangt... weer eens wat anders dan dat wij gewend waren. Nu maar hopen dat hij weer bij zijn vriendjes in de klas terecht komt.

Vlak na het start van de vakantie van Lasse Zijn Gea en de kinderen naar Nederland gevlogen. Daar werden ze warm welkom geheten door onder andere hun neefje Teun. De kinderen waren meteen helemaal gek op hun neefje dat de afgelopen half jaar natuurlijk behoorlijk veranderd was.

Gea heeft haar intrek genomen in ons huis in Rijen dat nu een soort vakantie woning is (alleen is de tuin nu beter bijgehouden volgens onze buren!) Het was een warm welkom, met boodschappen pakketjes en bloemen en vooral binnen lopend bezoek. Dat maakte het verwerken van de jetlag allemaal wat makkelijker. Lasse gaat deze week gewoon naar zijn oude klas. Hij heeft zich daar al weken lang op verheugd.

Zelf vlieg ik komend weekend naar Nederland. hopelijk is de kater van het EK dan inmiddels een beetje weg getrokken,en kunnen we ons op gaan maken voor een succesvolle "Rabobank" tour. Zelf heb ik dit weekend mijn eigen berg etappe gereden in de "sierra sientury" 65 mile (110km) met 4000 fte hoogte verschil in 40+ graden was een apparte ervaring. Finishen lukte net.... maar veel langer had het ook niet moeten duren....